supermupps

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2012

MY CRAZY TRAVEL!!

Av Sandra&Natta johansson&Schmidt - 4 augusti 2012 23:51

HAAAALLLÅÅÅÅ!!

Jag har du vart i Kiel, Belgien, och Frankrike (Paris, Disneyland Paris och Champagne)!! jag kan ju berätta lite från början till slut i en liten kort sammanfattning ^^ Asså allt började med att vi åkte från Gbg till Kiel med Stena Line ;)) i i hytten...nu ska ni få höra nått riktigt spännande...I HYTTEN!!! Så fanns det en huuuuge JACUZZIIIII!!!! :D I loved it!! jag va ju inte precis sen med att hoppa i om man säger så ;) xD Och på båten fick vi buffee med maaassaa god mat ^^ så japp vi åt oss feta som F*N ^^ aja inte nog med det, sen bilade vi vidare till Belgien, de va inte så mkt att berätta om xd bara att de va ett väldigt mysigt land ^^ hehe vi drar vidare till Frankrike nu ;) LOVEIT! bara de är dom där franska idioterna kunde inte prata engelska för fem jävla öre!!!! seriöst!!!! elle rjo...i Paris försökte dom men i Champagne "GLÖM DET!" herrejävvlar assååå !!! men iaf Paris va awezuummm DISNEYLAND I LOVE IIIITTT!!!!! och Champagne...jaa...assså vad ska man säga....allt handlar om champagne...japp, dessutom va hotellet awezum i Paris men hotelrummet i Champagne lukta skunk....så min "låtsaspappa" började gå ner o klagade i receptionen o sa att rummet lukta skunk så då fick vi ett as najjz rum! HAHA XD men guuuud ni orkar  säkert inte höra om hur rolig resa jag har haft xD men jag kan ju berätta att jag har döpt Sandras hårfärg till "ReddenBluueenPurrplen"!!! Guud asså såå himla snyygtt :O helt priceless :O  JUSTE sen har vi kommit på ett nytt ord oxå....*trummvirrvel* SHLABUFF SHLABABA!!! okej..de va 2 ord men vet ni vad de betyder???!?!?! det betyder....*ännu en trummvirrvel* VAD SOM HELT!! man får helt enkelt bara leva sig in i det och uttrycka de som man vill så blir det bra till slut ^^ men asåå jag måste bara säga en sak....har ni tänkt på....jag har egentligen ingen aning om vad jag ska säga nu sååå...vi sätter punkt för idag då? okej :D PUNKT!

PEEEAAACCEEE!!!

NS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra&Natta johansson&Schmidt - 15 september 2012 19:44

HEEJJ!!! Heeeejjj på er allihopa!!! det var ett tag sen nu :O asså vi har jaft så fullt upp så att vi inte ens har tänkt på at vi har en blogg xD hahaha men snart ska jag och Sandra träffas så ska vi bjuda på ett videoinlägg ;)   Men btw...ni k...

Av Sandra&Natta johansson&Schmidt - 19 augusti 2012 21:55

Vad är det här för jävla skit! Alltså åhh!! Istället för att ha ångest elr så som vanliga männsikor har inför skolan så är jag helt jävla förbannad! Och det värsata är att jag vet inte vad jag ska ta ut mina agressioner ´på så då blir det ett argt in...

Av Sandra&Natta johansson&Schmidt - 19 augusti 2012 21:55

NO !!! Just nu: HAR JAG RIKTIGT STARKA DEPRITIONER!!!!1 TÄNK ATT NU!! OM CA 2 TIMMAR SÅ ÄR SOMMARLOVET ÖVER!!!!! NÄSTA JÄKLA SOMMARLOV ÄR OM TYP 10 MÅNADER!!!! JAAG HAR SÅÅÅÅN ÅNGEST!! JAG ÄR SÅÅÅÅ IRRITERAD!!!! OCH JAG VET INTE VART JAG SKA TA MIG...

Av Sandra&Natta johansson&Schmidt - 12 augusti 2012 22:31

Alltså kände för att göra ett inlägg nu bara för att jag kom på ett ämne..vill ni veta va det va? :D ja som rubriken heter och ja jag tror nog vi alla har känt det någon gång... och det är alltid då som det aldrig är någon som man kan prata med utan ...

HEEJJ! Som ni alla vet som Sandra skrev i förrigår så skulle vi se Alice Cooper på Liseberg:D GUUUD va grymt de va! Bland de bästa kvällarna ever!!! :D Fast jag kan ju säga att hade de vart Michael Jackson så hade jag bokstavligt DÖTT !!! jag hade ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards