supermupps

Alla inlägg under maj 2012

OJ OJ OJ OJ!!!! Här har det inte bloggats sen i lördags :O SHHHIIIET! :O
Idag så har vi jag, Sandra  och Elvira haft VÄÄÄÄÄRLDENS otursdag xD FÖRST hade vi ett fysikprov om universum...som kanske inte gick världsbäst xD sen gjorde Elivra ett matteprov men vi flummade för mycket så hon kunde inte koncentrera sig xD Sen skulle vi åka till vänersborg för att åka videre till Överby xD så i Vänersborg fick vi ett anfall om att vi behövde glass xD loch jag och Eliva köpte en sån här Daim-strut och HELA Elviras glass ramlade av xD sen så tog vi bussen för att åka till Trollhättan då xD...och där....ja där tappar jag min plånbok med 550 kr i.....Japp lyckad dag xD haha emn vi fick ändp köpt ett par shorts, cykelvyxor eller va de heter xD och en bikiniunderdel ;) Riktigt kul och flummig dag iaf xD TACK TJEJJOR! HAHA de va allt jag hade att säga idag xD

PPPEEEAAACCEE!!!!

SVAR PÅ FRÅGORNA!!!

PPEEEEAAAAACCCEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!

Här är kommer våran utmaning xD de var ju att ha ett HELT hubba bubba paket i munnen xD ENJOY!!!

PEEEEAAAAACCEE!!!!!!!!!!
  

Imorrn så är vi lediga från skolan för att vi är så Jekla Bäst! Medans alla andra måste vara i skolan^^ ne men det är ju inte bara vi som är lediga men nästan xD hehe ne men förlåt alla ni som blev ledsna nu ;) hehe...men ja hopaps på en del uppdateringar imorrn då när vi båda är hemma ;) hehe och vi siktar på ett videoinlägg ;D hehe ;D Kanske svar på frågorna då ;) jepp har ju inte så mkr mer att säga nu men håll utkik efter nya uppdateringar imorrn ;D


PEEEAAACCCEEE


Helllooww!
Jag är hemma från Sthlm nudå ;) de har vart ganska så chill faktiskt ;D 28 grader och solbränna :D HEHE! som Sandra skrev så kan jag ABSOLUT hålle men om att ALLA på bussen hatar oss xD hahah för de ändaq vi gör när vi är trötta efter en skolodag är att skratta som galna fiskmåsar xD haha inte sååå trevligt ;) men vi huvudsaken är ju att vi har de jäkligt kul :D haha vi bokstavligt skiter i alla andra xD hahah xD jag tror alla betraktar oss som dom absolut flummaste och konstigaste människorna i hela skolan xD Som ni vet så kommer svaren på frågorna i helgen i ett videoinläggg :D
HA DE SÅ BRA JAG SKA BLOGGA SNART IGEN!! TYP HEEEELA TORSDAGEN FÖR DÅ ÄR JAG LEEEDIG :D

PEEEAAACCEE!!!!!!!

Hemma efter skolan nu då ;) haha tror att ungefär ALLA på bussen hatar oss xD haha xD Jag tänkte HISS OCH DISSA! Hiss: AC i bussarna ^^ haha så skönt att det fläktar typ i fejan xD 

Diss: Ingen AC i bussarna xD ne men jag kommer inte på något xD 

haha ne nu har jag inget mer att säga så jag återkommer när jag har något att säga xD


PEEAAACCCEEE 

Känner att jag har bloggtorka och kommer inte på något att skriva.men för alla er som bryr er så kan jag berätta att nu har jag äntligen lyckats ladda ner skype :D jepp Bäzt är jag! :D  sitter här i min ensamhet och lyssnar on MUSIIC och dricker pepsi ganska chill ändå ;D


PEEAAACCEEE

NU!

Nu kommer svaret på det som ni har vart så fruktansvärt nyfikna på xD


 


Jepp precis som bilden säger så är det FRÅGESTUND!! Jepp bara att fråga vad som hellst! vi kommer att svara på alla frågor i ett videoinlägg nästa helg! :D Jepp det är sant!! Jag vet att ni sitter där hemma som små fiskar med öppna munnar och är sjukt förvånade! Men stäng munnen och kommentera detta inlägget så svarar vi nästa helg! :D


PEEEAAACCEEEE

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards