supermupps

Direktlänk till inlägg 3 juli 2012

Twitter!

Jag vet jag vet vi är säääämst på att blogga o sånt men jag hoppas att vi ska skärpa oss....men ni kan ju snälla följa oss på Twitter @sandraajohanson haha har alltid tänkt att det orkar man ju inte ha när man har facebook men..jag rekomenderar alla att skaffa det det är as kul XD man kan ju typ följa massa kändisar XD men ja nog skrivet om det nu har jag en annan hemlighet att skriva..håll i er nu :D VI SKA TILL LISEBERG IMORRN! :D yepp ni läste rätt^^ så vi ska försöka filma endel och speciellt inne på gasten XD haha kommer bli awesome om vi lyckas XD haha XD hoppas vi tar lite bilder oxå och så men vi hörrs senare XD om jag ahr något att berätta XD


 


PEEEEAAAACCCCEEE!!!!


SJ

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra&Natta johansson&Schmidt - 15 september 2012 19:44

HEEJJ!!! Heeeejjj på er allihopa!!! det var ett tag sen nu :O asså vi har jaft så fullt upp så att vi inte ens har tänkt på at vi har en blogg xD hahaha men snart ska jag och Sandra träffas så ska vi bjuda på ett videoinlägg ;)   Men btw...ni k...

Av Sandra&Natta johansson&Schmidt - 19 augusti 2012 21:55

Vad är det här för jävla skit! Alltså åhh!! Istället för att ha ångest elr så som vanliga männsikor har inför skolan så är jag helt jävla förbannad! Och det värsata är att jag vet inte vad jag ska ta ut mina agressioner ´på så då blir det ett argt in...

Av Sandra&Natta johansson&Schmidt - 19 augusti 2012 21:55

NO !!! Just nu: HAR JAG RIKTIGT STARKA DEPRITIONER!!!!1 TÄNK ATT NU!! OM CA 2 TIMMAR SÅ ÄR SOMMARLOVET ÖVER!!!!! NÄSTA JÄKLA SOMMARLOV ÄR OM TYP 10 MÅNADER!!!! JAAG HAR SÅÅÅÅN ÅNGEST!! JAG ÄR SÅÅÅÅ IRRITERAD!!!! OCH JAG VET INTE VART JAG SKA TA MIG...

Av Sandra&Natta johansson&Schmidt - 12 augusti 2012 22:31

Alltså kände för att göra ett inlägg nu bara för att jag kom på ett ämne..vill ni veta va det va? :D ja som rubriken heter och ja jag tror nog vi alla har känt det någon gång... och det är alltid då som det aldrig är någon som man kan prata med utan ...

HEEJJ! Som ni alla vet som Sandra skrev i förrigår så skulle vi se Alice Cooper på Liseberg:D GUUUD va grymt de va! Bland de bästa kvällarna ever!!! :D Fast jag kan ju säga att hade de vart Michael Jackson så hade jag bokstavligt DÖTT !!! jag hade ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards