supermupps

Direktlänk till inlägg 4 juli 2012

Hemma från Liseberg!

Jepp då var vi hemma från Liseberg och det var riktigt Awesome! Förutom att jävla nathalie skulle tvinga mej upp i den där jävla spinnrock så nu har jag typ psykisk stress och måste meditera XD iaf så hade vi skujt kul och gjorde asfiiina kort när man typ åker mef för backarna på balder och flum ride XD fast köpte inga XD vi gick ju gasten och dog XD iaf så dog jag andra gångenför då var jag tvungen att gå SIST! snakc aom att jag dog eller och det räckte ju inte med att dom skrämde en gång bara för att jag av så jävla rädd så var dom ju typ tvugna att följa efter oss hela tiden :S så var ju typ tvungen att hålla koll över allt och dog varje gång som dom kom XD har typ skrikit halsen av mej och sprang typ på Nathalie hela tiden XD men ja...tänkte bjuda på lite bilder filmerna har nathalie ;) vi lyckades aldrig filma där inne och vi var för upptagna med att skrika XD



  Första gången vi gick gasten så typ fick Nathalie skrattanfall så ja...det blev som det blev XD



 

Vi var ju tvungna att hälsa på kaninen oxå såklart XD



 

och Michael Jacksons handavtryck med autograf vi tog oxå på whitney houston men den blden har nathalie ;)



 

Sen efter andra gången såg vi denna djävulska spöket :S seriöst dog! sååå Läskig XD




 

och sen så ville han typ hälsa och att man skulle sätta sej i hans knä :S finns en video på när nathalie hälsar vågade aldrig göra det XD


PEEEEAAACCCEEEE!!!!


SJ

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra&Natta johansson&Schmidt - 15 september 2012 19:44

HEEJJ!!! Heeeejjj på er allihopa!!! det var ett tag sen nu :O asså vi har jaft så fullt upp så att vi inte ens har tänkt på at vi har en blogg xD hahaha men snart ska jag och Sandra träffas så ska vi bjuda på ett videoinlägg ;)   Men btw...ni k...

Av Sandra&Natta johansson&Schmidt - 19 augusti 2012 21:55

Vad är det här för jävla skit! Alltså åhh!! Istället för att ha ångest elr så som vanliga männsikor har inför skolan så är jag helt jävla förbannad! Och det värsata är att jag vet inte vad jag ska ta ut mina agressioner ´på så då blir det ett argt in...

Av Sandra&Natta johansson&Schmidt - 19 augusti 2012 21:55

NO !!! Just nu: HAR JAG RIKTIGT STARKA DEPRITIONER!!!!1 TÄNK ATT NU!! OM CA 2 TIMMAR SÅ ÄR SOMMARLOVET ÖVER!!!!! NÄSTA JÄKLA SOMMARLOV ÄR OM TYP 10 MÅNADER!!!! JAAG HAR SÅÅÅÅN ÅNGEST!! JAG ÄR SÅÅÅÅ IRRITERAD!!!! OCH JAG VET INTE VART JAG SKA TA MIG...

Av Sandra&Natta johansson&Schmidt - 12 augusti 2012 22:31

Alltså kände för att göra ett inlägg nu bara för att jag kom på ett ämne..vill ni veta va det va? :D ja som rubriken heter och ja jag tror nog vi alla har känt det någon gång... och det är alltid då som det aldrig är någon som man kan prata med utan ...

HEEJJ! Som ni alla vet som Sandra skrev i förrigår så skulle vi se Alice Cooper på Liseberg:D GUUUD va grymt de va! Bland de bästa kvällarna ever!!! :D Fast jag kan ju säga att hade de vart Michael Jackson så hade jag bokstavligt DÖTT !!! jag hade ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards