supermupps

Alla inlägg under juni 2012

Av Sandra&Natta johansson&Schmidt - 22 juni 2012 14:25

Halloja!

får al börja med att be såå mkt om ursäkt för att vi har haft sååå Dålig uppdatering men får hoppas att den blir bättre när vi har gjort lite videosar och sånt XD men ja idag är det ju midsommar och då ska man ju tvunges sitta ute XD det är lite som att dom vuxna känner att vi måste plåga alla med knott och myggor och sitta ute! -_-' lixom dom super ju som fan så dom känner la inget sen iaf men en anna som sitter där som världens outsider sitter ju där och fryser häcken av sej och typ äts levande :S så vi får la se om jag finns kvar efter denna kväll D: och så har jag ingen Pepsi heller D: kan det bli värre? D: jaja ni får ha en trevlig midsommar så ska jag försöka överleva XD



 


PPPEEEAAACCCEEE!!!!


SJ

Av Sandra&Natta johansson&Schmidt - 17 juni 2012 01:43

Igår så va jag o Nathalie och endel fler på schools out. va ju lite kuligt men kanske inte superduper kul om vi säger så ;) men blev ju inge Liseberg bara för det är ju inge kul o gå där om det regnar och nu är Nathalie på Kusten och nästa helg sak hon till Stockholm och då är det oxå...håll i er nu....^^.... Midsommarafton ^^..japp ni läste rätt ^^ kommer få sjukt tråk...dom fledsta är ju borta och sen så kommer det bara massa småbarn så får la sitta och uggla...men för att byta ämne så...usch vilken dålig statistik vi har just nu :O vi får verkligen försöka att skärpa oss :O men får se när vi träffas igen om vi kan göra videoinlägg eller någon annat kuligt ;)



PEEEAAACCCEEE!!!!


SJ  

Av Sandra&Natta johansson&Schmidt - 15 juni 2012 12:25

kanske dags att HIssa och Dissa nu igen va ju ganska så längesedan xD men hm.. ska bara komma på något...jo nu ;)



HISS

You Tube

Tycker jag är riktigt awesome eftersom man kan ju se på massa kuliga och bra saker där och man hittar ju det mesta typ ;)


DISS

Alla slags småkryp

sååå sjuuukt ÄCKLIGA är dom! usch döör ju typ av aspindlar o getingar och alla slags småkryp! :S


PEEAAACCCEEEE!!!!!


SJ

Av Sandra&Natta johansson&Schmidt - 13 juni 2012 12:05

NU HAR VI SOOOOOMARLOOOOOV!!! MEN GUUUD JAG KOMMER SAKNA ALLA SÅ 7KT MKT!!!!!
Det kom lite tårar här och var....men jag och sAndra och alla andra hittar säkert på massor med kuliga saker!! :D vi har massa planer inför sommaren :D

Jag coh Sandra kommer att göra Videoinlägg i helgen :D och jag kommer inte blogga så mkt mer idag..jag har inget att skrva just nu xD jag måste dampa av mig lite nu ;)

PEEEEEEEEEEAAAACCEE!

NS

Av Sandra&Natta johansson&Schmidt - 13 juni 2012 11:50

Awesome med sommarlov nu! :D Sjukt Chill! :D men man kommer ju sakna alla oxå men får la vara glad för att man kommer tbx o träffar alla nästa termin igen ^^ men nu kommer vi kanske förhoppningsvis att ta tag i bloggen nu när man har så mkt tid och så ;) men har väll inge mer o säga nu så


PPPEEEEAAACCCEEEE!!!!

SJ

Av Sandra&Natta johansson&Schmidt - 12 juni 2012 20:39

IMORRN SLUTAR VI SKOLAN! :D Sååå GÖTTT!!! :D jepp sen sommarlov med bara chill! :D Moahaha hoppas att vi kommer iväg till liseberg till helgen ^^ så att det blir lite videosar och sånt kuligt ;) hehe har nte så mkt mer att säga just nu men ahr kasnke något mer imorrn så...



 



PEEEAAACCCEEEE!!!


SJ

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, whats uppppppp? :))))))))))))))))))))))))))))

har insett att Karma är ett jävligt kul spel xD haha tur att det var några som övertalade oss att ladda ner xD haha det kan man ju till och med HISSA! :D men ja det var la typ det ajag ville säga just nu ;) men vi får se om jag får något att säga senare ;)


PPPPEEEAAAACCCEEE!!!


SJ

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards